WDiC 14: Na żółto i na niebiesko

W ostatnich tygodniach dziergam dużo, trochę mniej czytam. Podjęłam się wykonania kilku projektów na zamówienie i przyznaję, że chciałabym uwinąć się z nimi jak najszybciej, aby zacząć dziergać sukienkę dla siebie.



W tym tygodniu na drutach mam dwa projekty.
Z włóczki w kolorze niebieskim powstaje sweterek dla młodszego syna. W planach mam jeszcze jeden identyczny dla starszego syna. Oba sweterki chciałabym skończyć do wyjazdu na wakacje.
Natomiast z żółtej włóczki powstaje prezent dla malutkiej dziewczynki, która pojawiła się na świecie w sobotę. Projekt wykonuję dość spontanicznie. Luki poprosił mnie abym kupiła coś dla małej, ja jednak postanowiłam zrobić coś od siebie, zwłaszcza że włóczka została mi z projektu sweterka dla siostrzenicy, który pokarzę wam z sobotę. W sumie to chciałam wykonać czapkę pasującą do sweterka, ale kto potrzebuje czapkę latem.

Czytam po kilkanaście minut przed zaśnięciem w ramach odwyku od telefonu. W ostatnim czasie zbyt często i zbyt długo  korzystam z telefonu przed snem, co podobno ma negatywny wpływ na jakoś snu.



Komentarze

Popularne posty