Lilly-vintercardigan *Lilly-rozpinany sweterek

Gdy zobaczyłam ten sweterek w książce Klopelompe Strikk til hele familien, wiedziałam że muszę go zrobić dla siostrzenicy. W pierwszej książce jest wzór na pelerynę z tym ażurem. Jednak peleryna z kapturem wydaje mi się mniej praktyczna niż rozpinany sweterek.
Sweterek wykonałam w około dwa tygodnie. Najbardziej pracochłonne okazało się wykonanie paska z ażurem, który otula ramiona. Po nabraniu odpowiedniej ilości oczek na karczek i część dolną sweterka, dzierganie poszło naprawdę szybko.


 
W sweterku brakuje tylko guzików, które siostrzenica ma wybrać sama. 


Sweterek jest wykonany z Drops Cotton Merino. Sweterek będzie idealny na chłodniejsze letnie wieczory czy dni. Dodatkowo mieszanka wełny z bawełną powoduje, że jest on dość miękki i niedrapiący.







Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty