Komplet dla małej ODY.

Uwielbiam kupować książki, zwłaszcza jeśli są w bardzo atrakcyjnej cenie. Na jednej z wyprzedaży, zakupiłam ksiązkę ze wzorami na zabawne czapki dla dzieci. Przyznaje, że osobiście nie przepadam za tego typu udziwnionymi czapkami dla dzieci, jednak wzór który stanowi podstawę wykonania czapek jest świetny. A ja długo szukałam prostego wzoru na kominiarkę dla dzieci.  Ten wzór spełnia moje oczekiwania.

Czapkę prototyp - wykonaną z innej włóczki niż zalecana w książce, przymierzałam na głowie najmłodszej córki sąsiadki. Zgadnijcie co się stało kilka dni później. Sąsiadka poprosiła mnie o wykonanie czapki dla swojej córeczki.

Czapka dla małej Oda, wykonana jest dla dziecka w wieku 1-2lata, jednak jak widzicie poniżej, mój prawie 5 letni syn, także się w nią zmieścił ;-)
























 Z pozostałej włóczki wykonałam rękawiczki do kompletu.


Czapka na płasko nie prezentuje się najładniej, jednak bardzo dobrze leży na głowie dziewczynki.


Z ostatnich resztek powstała opaska, która cierpliwie czeka na zszycie.

Komentarze

Popularne posty