WDiC 11: Nareszcie wolne

Nareszcie mamy ferie wielkanocne. Dzisiaj pracowałam tylko do 10.30. Następnie odebrałam dzieci z przedszkola i teraz mogę korzystać z uroków kilku dni wolnego. Powiedzmy wolnego gdyż w planach raczej nie mam leżenia na sofie. Plan numer jeden obejmuje  pisanie pracy egzaminacyjnej przy kiepskiej pogodzie, natomiast plan numer dwa drobne prace w ogródku warzywnym jeśli zawita do nas słonce.



Na drutach mam już ostatnią skarpetkę.  Czytam ksiażkę w ramach odpoczynku od literatury zawodowej. Czytam to chyba za dużo powiedziane,  raczej przeglądam poradnik inwestycyjny napisany  przez Kim Kiyosaki adresowany do kobiet, które pragną być niezależne finansowo. Ksiażkę zaczełam czytać jakiś czas temu (po wakacjach) ale dość szybko odłożyłam ją na półkę. Sposób w jaki jest napisana, historie w niej zawarte wcale do mnie nie przemówiły. Jednak postanowiłam dać jej drugą szansę, zwłaszcza, że po zakończeniu edukacji w maju chciałabym się zajać na poważnie sklepem internetowym.

Komentarze

Popularne posty