WDiC1:Przywiązanie i humory majłodszego

Nie jest łatwo, gdy najmłodszy z domowników coraz głośniej upomina się o swoje. Kilka tygodni temu podczas ubierania chłopców na spacer miałam awanturę na sto dwa. Młodszy wyjął z szafy sweterek starszego i zaczął go ubierać na siebie. Gdy starszy zorientował się o co chodzi zaczął szarpać małego. Mały nie chciał oddać bo ON CHCE koniecznie TEN sweter. Odpuścił dopiero jak powiedziałam, że zrobię mu podobny SPECJALNIE dla niego. Tak więc dziergam sweterek dla najmłodszego, czytając kolejną książkę z literatury obowiązkowej. Całe szczęście, że w czerwcu, jeśli wszystko pójdzie dobrze będzie już po wszystkim i z ulgą odetchnę. Pewnie nie na długo, bo już przeglądam oferty i myślę aby zacząć kolejne studia podyplomowe.


 Sweterek wykonywany jest w wolnych chwilach. Najwięcej udało mi się zrobić podczas dwóch dni wykładów na uniwersytecie. Najbardziej czasochłonne jest przerobienie wzoru.




Komentarze

  1. Śliczny ten wzór i super żółty i szary ze sobą kontrastują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W rzeczywistości ten szary to bardziej w taki ciepły brąz wpada.

      Usuń
  2. Nie dziwię się, że młody chce miec taki sweterek. Sama chciałbym mieć podobny. Taka rola mamy - nie marudzić - dziergać 😃
    A z jakiej włoczki robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie rola mamy dziergać - nie marudzić ;-) Ja najczęściej używam włóczek DROPS tutaj akurat Merino Extra Fine.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty