Nowe pokrycie starej sofy

W sierpniu byłam kilka dni sama w domu, bez L. i chłopaków. Postanowiłam wykorzystać ten czas na małe zmiany w naszym M oraz na kilka zakupowych szaleństw.
Na pierwszy plan poszła sofa. Sofa ma już kilka lat i wiele przejść za sobą. Od dłuższego czasu przykrywana jest kocami aby ukryć plamy po sokach, czekoladzie  czy działalności artystycznej dzieciaków. Tak naprawdę powinna zostać dawno wymieniona na nowy model, jednak trochę szkoda wydawać pieniądze na nową, gdy J. ma dopiero dwa lata. Dlatego postanowiłam odnowić naszą sofę poprzez uszycie nowego pokrycia. Oto efekt kilku godzinnej pracy przy maszynie.




Do uszycia pokrycia wykorzystałam 6 kocy POLARVIDE z IKEA. Specjalnie wybrałam najtańszą opcję, aby nie denerwować się na  nowe plamy. W każdym razie przymierzam się do uszycia jeszcze jednego pokrycia na święta.
Razem z pokryciem sofy pojawiło się kilka nowych dodatków miedzy innymi poduszka widoczna na zdjęciu, także uszyta przeze mnie. Ale o tym w następnym poście.

Komentarze

Popularne posty