WDziCz - nareście coś dla mnie

Postanowiłam zrobić coś dla siebie po ponad roku dziergania swetrów, czapek, rękawiczek, skarpetek i spodni dla dzieci. Mój wybór padł na NANCY - kofte. Plan nie jest ambitny, jeśli zdołam zrobić sweterek do jesieni będą bardzo zadowolona, zwłaszcza, że nie będzie to mój jedyny projekt na drutach.


 Zdecydowanie bardziej ambitnie przedstawia się sytuacja w literaturze. Do czerwca raczej nie mam szans na przeczytanie czegoś nieobowiązkowego. Lista jest dość długa, a książki prezentowane na zdjęciu poniżej to tylko jeden z trzech bloków tematycznych.



To mój pierwszy w tym roku wpis w ramach zabawy organizowanej u Maknety.


Komentarze

  1. Z tytułów jedynie pedagogika i plan brzmi znajomo. Podziwiam. Życzę powodzenia w sweterku, bo zapowiada się ślicznie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przyznam szczerze,że studiowanie w języku obcym *mimo, zdanego egzaminu i używaniu go na co dzień* jest wymagające oraz interesujące za razem. Sweterek dziergam bardzo powoli, raczej nie ma wysokiego priorytetu ważności.

      Usuń
  2. Uwielbiam niebieskości i w swetrze zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweter urzekł mnie od pierwszego zobaczenia. Te szare brązy pokochałam i ciągle ich szukam, aby zrobić sobie ten wymarzony sweter.
    Lektury bardzo profesjonalne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek stoi na mojej liście życzeń bardzo długo, w umie od momentu jak go pierwszy raz zobaczyłam w katalogu. Na liście mam jeszcze dwa inne - wymagające bardzo dużo pracy - może kiedyś.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, miło mi będzie jak zostawisz po sobie ślad.

Popularne posty