Rękawiczki filcowane

Kolejne podejście do filcowania wełny. Moim zamiarem było wykonanie rękawiczek dla starszego synka. Rękawiczki zostały wykonane według bardzo popularnego tutaj wzoru na rękawiczki przedszkolne. Tym razem jednak postanowiłam  wykorzystać dwa rodzaje włóczki: akrylową - tak, aby nie sfilcowała się w trakcie i nie "gryzła" w nadgarstki oraz czystą  naturalnej wełnę. Efekt końcowy nie wyszedł zgodnie z oczekiwaniami, rękawiczki wyszły zdecydowanie za duże na mojego 4 -latka, jednak świetnie pasują na moje małe dłonie.


Rękawiczki po filcowaniu (zdjęcie na górze) oraz przed (zdjęcie na dole).


Nie poddaje się. W głowie już mam następny pomysł na wpół filcowane rękawiczki dla przedszkolaka. Tym razem mam zamiar wykorzystać bardziej cienkie włóczki, zarówno akrylową jak i naturalną.
 

Komentarze

Popularne posty