Nowe plany.

Część postanowień z poprzedniego roku udało mi się zrealizować.
1. Dokończyłam wszystkie rozpoczęte robótki, a te z którymi nie miałam ochoty pracować dalej sprułam. 
2. Posegregowałam także moje włóczki w kartony, które trzymam we wnęce pod schodami.
3. Wytrwałam w wyzwaniu 12 czapek w rok. Udało mi się zrobić około 20 czapek. Nie wszystkie zostały pokazane w 2015 roku, ale na pewno pokaże je w najbliższym czasie.
4. Wzięłam udział w wyzwaniu 52 projekty w 2015. Wyczyn nad wyczyny, że udało mi się zrobić, aż tyle projektów. Jednak w tym roku sobie daruję. Nie chcę wykonywać drobnych projektów aby nabijać licznik. Nie chcę także dziergać pod wpływem presji czasu. W tym roku muszę zmienić priorytety i niestety hobby *nie ma co ukrywać czasochłonne* spadło w hierarchii. Jednak mam nadzieję, że dzięki temu posunięciu odzyskam radość z tworzenia i będzie to prawdziwą przyjemnością.
5. Zrobiłam toaletę dla gości. Ściany pomalowane, lustro wisi, szafka na chemię stoi. Brakuje tylko kropki nad "i", czyli dodatków dekoracyjnych.
6. Pomalowałam przedpokój. Zagospodarowałam wnękę - przeniosłam garderobę z dołu do góry. W ten sposób nie musimy kupować nowej. Jednak nadal brakuje tam lustra i dekoracji.
7. Zrobiliśmy taras przed domem. Mamy już trawnik, niski biały płot. Nawet tuje i kwiaty posadzone. Latem piliśmy kawę we własnym ogródku.
8.  O pokoju dla chłopaków nawet nie wspomnę. Przeniosłam tylko półkę na książki z pokoju gościnnego/biura do chłopaków, aby zrobić miejsce na łóżko dla gości.

Plany na ten rok nie są wielkie.
1. Powoli część po części zagospodarować dom i ogród. Wszystkiego nie damy rady zrobić za jednym zamachem, ani nawet w ciągu roku. Wszystkie koszty pokrywamy na bieżąco, gdyż nie jesteśmy zainteresowani kredytami.
2. Dobrze przygotować się do egzaminu końcowego i zaliczyć rok.
3. Wykonać sweter dla siebie.
4. Zrobić własnoręczne prezenty gwiazdkowe - już zbieram pomysły na nie oraz planuje zakupy włóczkowe.
5. Cieszyć się każdą chwilą spędzoną z najbliższymi.

Życzę wszystkim udanego Nowego Roku oraz zrealizowania własnych postanowień.

Komentarze

Popularne posty