Miętowy sweterek

Z włóczką z bawełny miałam już do czynienia wcześniej, teraz postanowiłam wypróbować innego producenta. Wyprałam lokalnie Sandnes Garn. Po przejrzeniu katalogów reklamowych wybrałam pierwszy (nie ostatni) wzór. Prosty letni sweterek dla starszego syna.


Sweterek jest bardzo prosty w wykonaniu, jednak ja miałam problemy z przyszyciem rękawów. Niestety nie byłam zbyt pilną uczennicą, gdy mama  uczyła nas (mnie i młodszą siostrę)  robić na drutach i zszywanie wykonanych przez siebie sweterków zostawiałam mamie. Mama teraz daleko, tak więc do w miarę poprawnego przyszycia podchodziłam 4 razy. Efekt nie jest super, ale do zaakceptowania.


Sweterek wykonany jest z włóczki MANDARIN MEDI (100% bawełna, 50 g = 135 m) na drutach nr 3,5 według wzoru z katalogu nr 1408.



Projekt 21/52

Komentarze

Popularne posty