Kolejne projekty

Od dłuższego czas przeglądam z dużym zainteresowaniem stronę DROPS Design. Przeglądam i wybieram projekty do wydziergania, głównie dla moich małych chłopców. Dla siebie wybrałam dwa modele skarpet. Dzisiaj rano zaopatrzona w kartkę papieru i długopis spisałam wszystkie projekty, które chciałabym wykonać oraz podliczyłam ile motków wełny potrzebuję. Nie ukrywam, że złapałam się za głowę gdy zobaczyłam ostateczną cenę (koncentrowałam się tylko na włóczce Fabel, która obecnie jest w promocji). Na zakupy wybieram się we wtorek, do tego czasu muszę przemyśleć co tak naprawdę chcę zrobić i czy przypadkiem nie mierzę za wysoko.

Jak na razie, gdy tylko skończę brązowy sweterek dla Julka, zaczynam komplet dla Gabrysia. Włóczka już jest - 7 motków. Planuje z tego zrobić sweter i spodnie - komplet do przedszkola.


Komentarze

Popularne posty